Krátká 3-minutová ukázka z prosincového mezinárodního interaktivního online školení v Google Meets s front-office technickými pracovníky servisu přijímající telefonicky a osobně zakázky od zákazníků. Klíčová témata, která se s přijímajícimi techniky trénovala bylo pozitivní myšlení a zvládání konfliktních situací s obtížnými, negativními a arogantními zákazníky.
Shodli jsme se, že online školení je díky moderním digitálním technologiím fajn, šetří náklady na cestování a čas a umožňuje školit i v době vrcholící covidové vlny, nicméně prezenční forma školení umožňuje lepší vzájemnou interakci mezi lidmi a osobnější přístup. A odkud se účastníci sešli u jedné obrazovky? Ze Slovenska nejdál z Popradu a pak z Martina, Žiliny a Trnavy. Z Moravy bylo více účastníků z Brna. Z Čech z Českých Budějovic, z Kladna a z Loděnice u Berouna.
A co říkali účastníci?
“Mnohokrát děkuji za výborné, přínosné školení. Program mi nejvíce pomohl v tom jak postupovat při komunikaci se zákazníkem a v pozitivním myšlení v pracovním i osobním životě. Děkuji.
Jan Procházka, přijímací technik, Motortec Brno
“Nemám absolutněžádné výhrady ke školení, vše skvěle připravené a precizní. Děkuji, že jsem mohl být součástí Vašeho školení.
David Slepička, vedoucí servisu, Smažík Kladno
Dakujem za skolenie, bolo to fajn. Odporucam online skolenia a volnu diskusiu. Program mi najviac pomohol ako reagovať ku agresivnej stiažnosti zákazníka.
Martin Dubák, přijímací technik, Auto Forum, Martin, SK