- Strukturovaný rozhovor s klientem; - Elektronické dotazníky; - Společné návštěvy u zákazníka (Joint Visits); - Testovací nákupy; - Analytický workshop;
- Vytváření programů na míru (Impact trénink, kombinace prodej/produkt); - Vytváření prodejních pomůcek (námitkové dtb, dtb otázek); - Rozvíjení strategií a nástrojů řízení (VAK model řízení); - Rozvíjení a optimalizace procesů (prodejních,..); - Vytváření specifických případových studií;
- Příprava na program; - Vedení programu; - Aktivity po programu;
- Follow-up implementace; - Implementační setkání s manažery, účastníky; - Implementační koučování;
Pro koho je kurz určen?
Pro každého, kdo si potřebuje zlepšit komunikační dovednosti, lépe poznat a pochopit sebe a druhé lidi.
Co kurzem získáte?
Zvýšíte svoji jistotu a sebevědomí při komunikaci. Snížíte nedorozumnění, nepochopení, napětí a stres na pracovišti. Poznáte svoje zelené zóny pro efektivní komunikaci a červené zóny pro neefektivní komunikaci. Naučíte se jak systematicky předcházet a odolávat stresu.