Firemní kurzy

>

Zvyšování prodeje

Psychologie prodeje aut

Prezenční forma

Náš projektový přístup k firemnímu školení:

- Strukturovaný rozhovor s klientem;
- Elektronické dotazníky;
- Společné návštěvy u zákazníka (Joint Visits);
- Testovací nákupy;
- Analytický workshop;

- Vytváření programů na míru (Impact trénink, kombinace prodej/produkt);
- Vytváření prodejních pomůcek (námitkové dtb, dtb otázek);
- Rozvíjení strategií a nástrojů řízení (VAK model řízení);
- Rozvíjení a optimalizace procesů (prodejních,..);
- Vytváření specifických případových studií;

- Příprava na program;
- Vedení programu;
- Aktivity po programu;

- Follow-up implementace;
- Implementační setkání s manažery, účastníky;
- Implementační koučování;

Pro koho je trénink určen?

Pro pokročilé prodejce aut. Tréninkový modul vychází z praktických zkušeností nejlepších prodejců aut na českém, slovenském a evropském automobilovém trhu napříč všemi značkami (Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Fiat Professional, Ford, Jeep, Kia, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Peugeot, Renault, Seat, Subaru, Škoda, Wolksvagen, Volvo).

Co tréninkem získáte?

Hlubší vhledy do hlavy zákazníka, který se chystá koupit auto. Seznámení se strukturovaným nákupním procesem. Nákupní motivy z pohledu kupujícího. Základní typologie kupujících a různé prodejní přístupy reflektující danou typologii a nákupní motivy.
Pokročilí prodejci si dále rozšíří své obzory, opráší svoje nejlepší zkušenosti z prodeje a získají novou motivaci jak správně provést každého zákazníka nákupním procesem a pomoci mu při rozhodování během nákupu automobilu.
Trénink Vám přinese vyšší jistotu a sebevědomí a sníží stres zákazníka při nákupu nového automobilu a dále zlepší Vaše konverzní poměry při prvním a zejména následném opakovaném prodeji.

Na co se například můžeme více v detailu zaměřit?

Jak se cítí zákazník v každé fázi nákupního procesu?
Co zákazník vědomě a nevědomě dělá?
Co ví prodejce v klíčových momentech nákupního procesu o zákazníkovi?
Co prodejce v klíčových fázích nákupního procesu neví a co potřebuje zjistit?
8 klíčových věcí ovlivňujících nákupní rozhodování zákazníka.
Zjišťování typologie zákazníka (8 základních nákupních motivů).
Trénink správné argumentace zohleďnující nákupní motivy a typologii zákazníka.
Uzavření obchodu.  Mentální a emoční trénink obchodníka v souladu s rozhodovacím procesem podle typologie v hlavě zákazníka. Vnitřní klid a pozitivní naladění obchodníka.
Následné činnosti po prodeji automobilu podle typologie zákazníka. Vytěžování potenciálu. Navyšování opakovaného prodeje. Získávání dalších kontaktů a referencí.

Jak vypadá atmosféra workshopu?

Na konci programu, účastníci vždy hodnotí přínos kurzu a práci fasilitátora jako ve škole.
Celkové hodnocení programu:
1.03
Celkový způsob práce trenéra:
1
3 příklady testimonials ze strany účastníků na konci programu:
„This kind of training is an excellent value for us, for our personal development and sales skills improvement. Maximal satisfaction. Thank you.“

Maroš Bobček

Prodejce nových vozidel

Auto Forum Martin, SK

“Thank you for top professional approach and sales training preparation.”

Stanislav Stanislav

Prodejce aut

Auto Palazzo, Košice, SK

“It was great!”

Edita Dusíková

Prodejce aut

Zliner s.r.o.

Reference

Pojďme do toho!

Kontakt ➔

Ostatní

Firemní kurzy