Pro koho je trénink určen?:
Pro všechny pracovníky prodeje, obchodní zástupce a vedoucí prodeje
Co tréninkem získáte?
Nadhled do struktury profesionálně vedené prodejní komunikace
Trénink klíčových fází prodejního procesu:
- Kontaktní fáze (navázání kontaktu, první dojem, představení firmy, trénink této fáze)
- Zjišťovací fáze (FNZA kladení otázek, aktivní naslouchání, shrnování, získávání akceptace, trénink této fáze)
- Argumentační fáze (argumentace v souladu se zjištěnými potřebami, argumenty užitku a argumenty důkazu, trénink této fáze)
- Rozhodovací fáze (nákupní signály, techniky uzavírání obchodu a pomoci zákazníkovi s rozhodováním, trénink rozhodovací fáze)
Lépe zvládnete námitky zákazníků (databanka námitek, databanka řešení námitek, postup při řešení typických námitek, horké křeslo)
Větší jistotu a sebevědomí při vyjednávání (praktický trénink vyjednávání na případových studiích)
Jak vypadá atmosféra workshopu?
Na konci programu, účastníci vždy hodnotí přínos kurzu a práci fasilitátora jako ve škole.
Celkové hodnocení programu:
1.03
Celkový způsob práce trenéra:
1
3 příklady testimonials ze strany účastníků na konci programu:
Bolo to OK na 110%
Anton Oravel
Izsak company, Komárno
Byl jsem spokojen. Děkuji.
Tomáš Kleštík, Algon Plus
Auto a.s., Sokolov
Není co vytknout, naprosto skvělý workshop.
Tomáš
Prodejce
Imofa