- Strukturovaný rozhovor s klientem; - Elektronické dotazníky; - Společné návštěvy u zákazníka (Joint Visits); - Testovací nákupy; - Analytický workshop;
- Vytváření programů na míru (Impact trénink, kombinace prodej/produkt); - Vytváření prodejních pomůcek (námitkové dtb, dtb otázek); - Rozvíjení strategií a nástrojů řízení (VAK model řízení); - Rozvíjení a optimalizace procesů (prodejních,..); - Vytváření specifických případových studií;
- Příprava na program; - Vedení programu; - Aktivity po programu;
- Follow-up implementace; - Implementační setkání s manažery, účastníky; - Implementační koučování;
Rozsah tréninku:
2 dny; 9-17 h, Trenér: Roman Matyáš, MATY Training Centrum
Obsah:
Úvod do programu: - Cíle, obsah, způsob práce, výstupy, pravidla - Nadhled do koncepce KPI
1/ Základní souvislosti - Vývoj a trendy práce ve skladu -Konkurence - Zákazníci - Role vedoucího skladu - Cvičení - Moje role
2/ Klíčové ukazatele při řízení skladu - Úroveň služeb - Analýza ABC - Zastaralé zásoby - Obrátkovost skladu - Akční plán
3/ Ekonomické ukazatele KPI - Nadhled - Výběr ekonomických ukazatelů KPI - Akční plán
4/ Procesní ukazatele KPI - Nadhled do skladového procesu - Klíčové procesní ukazatele KPI - Výběr procesních ukazatelů KPI - Akční plán
5/ Ukazatele spokojenosti zákazníka - Kdo je zákazník? - Nadhled - Návrh dotazníku spokojenosti zákazníka - Akční plán
6/ Přístrojová deska KPI - Proč mít přístrojovou desku KPI? - Postup pro vytvoření přístrojové desky KPI na míru - Vytvoření vlastní přístrojové desky na míru
Závěr programu
- Matice priorit - Vytvoření agregovaného akčního plánu dle matice priorit - Shrnutí a zhodnocení programu